Friday 23 April 2010

Hejsan Svejsan Lingongren!!!

Hej allihopa!
VARNING! VARNING! Min (Nikes) mamma får inte läsa det här!!(hihihihihi)
Jag har haft en bra dag. Igår kväll somnade jag inte förrän 23.30. Det kanske berodde lite på att jag läste i smyg när egentligen lampan skulle vara släckt. Men man måste göra något i smyg ibland också!
Sen (när jag låg i sängen) kom jag på att jag "kunde vara sjuk" på morgonen. Men om jag ibland bestämer mig för att jag ska vara sjuk så glömmer jag det alltid det på morgonen. Så då blev det skola iallafall. Fast det var kul. Först hade vi gympa och då spelade vi fotbollsbrännboll. Det var roligt. På rasterna läste jag bara. Åh, det var jätte skönt. Jag läste "I mörka skogen", ur serien "Ett mysterium från Echo Falls", skriven av Peter Abrahams. Såååå bra!!

No comments:

Post a Comment