Wednesday 21 April 2010

Hej igen!

Jag har det bara bra som vanligt. Igår var vi med skolan och kollade på en teater som hette GlobeTree. Den teatern handlade om folk som bodde på gatan. Det var 3 personer som presenterade teatern och de berättade att de hade gått runt i Kenya, och där hade de träffat 3 pojkar som bodde på gatan. De pojkarna var också med på teatern och de spelade teater och berättade om hur det var att leva på gatan. Det var väldigt sorligt. Så nu kan man verkligen säga att jag har det bra, eller hur?! Förresten, ett Internet tips: http://itstool8.bloggplatsen.se/
Det är min kompis Moas modeblogg. Men hon har nyss gjort den, och den innehåller bara 2 inlägg, så var inte för kritiska nu va!!
Idag vaknade jag försent, och det var på håret att jag kom i tid till skolan. Vi hade Engelska först, och då skulle vi börja läsa en bok som heter Oliver Twist. Har ni någonsin hört talas om den?
Jag tycker den verkar spännande.
Tack och hej, Leverpastej!

No comments:

Post a Comment