Friday 7 May 2010

Inte bjuden

Hej!
Förlåt för att jag inte har skrivit, men jag har varit för deppad för att skriva. Nu ska jag förklara varför. I onsdags var det Kalvinknatet hos oss och då pratade min mamma med min kompis mamma. Mamma reda på att min andra kompis (vi är ett gäng på 4 flickor) ska ha kalas (hon har det tp ungefär nu). Och ja, gissa tre gånger, jag är inte bjuden!
Jag har tydligen gjort något dumt (själv vet jag vad det är), och jag ska försöka ändra det. Men varför? Jag är förkrossad. Och deppad. I Tisdags bjöd ju samma kompis som inte bjöd mig på hennes kalas mig på glass. Jag vet att man bestämmer själv vem man bjuder, men hon hade pratat om det innan och sedan sagt till mig att hon inte skulle ha något kalas.
Dystra kramar från en dyster tjej

3 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete